google calendar

I knew a existence of google calendar but I've never used it.
It seems to be not used by Opera.

I created some events for the next couple of months.
When we create a event, the operation is very quickly and smoothly without switching display.
This is a kind of AJAX power.
By the way I think that reminder function is the most useful such as application of a calendar.


If you have google account, try google calendar.


          • -

Target - current state = problem

This formula is very important to advance.
Put the mind on it please.



存在を知っていた、カレンダーをGoogleで検索しなさい、ただし、私はそれを一度も使用
したことがありません。
それはOperaによって使用されないように思えます。

私は次の2、3カ月のいくつかの出来事を引き起こしました。
私たちが出来事を引き起こすとき、操作は非常にすぐに、スムーズに切り替わらないで表示することです。

これは一種のアイアスパワーです。
ところで、私は、思い出させるもの機能がカレンダーの応用などのように最も役に立つと思います。


そうしたなら、アカウントをGoogleで検索してください、そして、トライはカレンダーを
Googleで検索します。


          • -

目標-現状=問題

この公式は、進めるために非常に重要です。
心をそれに置いてください。